Kommer storinvesterare att satsa på den nya krypton Chancers pre-sale?

DmdMD8W6RRcpUR7FJlDb4w I0H YfVld pjALiQ0JV45swjUsTUeiV6v

Som ett innovativt projekt med stora visioner stormar Chancer mot sin pre-sale, och tar sig då in i den snabbföränderliga världen av blockkedjebaserad betting. Med ett starkt finansiellt stöd på 15 miljoner dollar står satsningen redo att skaka om den konventionella bettingvärlden, just med sin innovativa användning av blockkedjeteknik. Projektet drar redan till sig uppmärksamheten hos erfarna investerare som letar efter en ny kryptosatsning.

Chancer skiljer sig från traditionella spelhus och har positionerat sig som en banbrytande plattform, en som ger användare möjlighet att skapa sina egna odds och marknader. Dess egen krypto, CHANCER, underbygger detta unika system. När projektet rustar sig för att bli en utmanare inom spelindustrin, värderad till otroliga på 63.5 miljarder dollar, ställer sig kryptocommunityn frågan: kommer inflytelserika storinvesterare att på riktigt överväga detta djärva projekts pre-sale? Kort sagt kan man säga att Chancer presenterar en övertygande möjlighet som ingen kryptoinvesterare vill missa.

Vad är Chancer?

Chancer är ett banbrytande nytt projekt med sikte på att omdefiniera bettingvärlden genom blockkedjeteknik. Chancer har skapats av bröderna Adam och Paul Kelbie och fungerar som en decentraliserad app som möjliggör för användare att skapa och betta på marknader. Dessa marknader går utöver konventionell sportbetting. Plattformen tillåter nämligen inte bara användare att satsa på stora globala evenemang som fotbolls-VM eller presidentval utan stöder också personlig betting bland vänner.

Kärnan i Chancers USP ligger i dess decentralisering. Projektets grundläggande principer utgår från användarens egenmakt och autonomi och introducerar därmed en innovativ peer-to-peer-modell. Detta innebär att Chancer, till skillnad från traditionella bettinghus, lägger makten i användarnas händer – vilket gör det möjligt för dem att generera och hantera sina egna spelmarknader.

Utöver denna revolutionerande strategi har Chancer ambitiösa planer på att gå över till en decentraliserad autonom organisation (DAO), vilket gör Chancers pre-sale till ett ännu mer attraktivt val för investerare som vill komma in tidigt på ett projekt med enorm potential. Samtidigt kan man nu köpa CHANCER till fantastiska introduktionspriser. Med tanke på dessa unika egenskaper är det lätt att se varför Chancer absolut kan vara nästa stora satsning för storinvesterare som vill kamma hem vinster.

Hur fungerar CHANCER?

CHANCER har stor användbarhet eftersom krypton är bränslet i Chancers ekosystem, och fungerar som den primära valutan för transaktioner på plattformen. Dess nytta sträcker sig bortom enkla transaktioner. Den spelar helt enkelt en avgörande roll för plattformens funktion och formar dess framtida tillväxt.

När användare lägger insatser på Chancers plattform gör de det med CHANCER. Som ett resultat betalas även vinster ut i CHANCER, vilket underlättar ett smidigt och effektivt värdeutbyte inom ekosystemet. I takt med att plattformens användarbas växer, vilka lägger fler och större insatser, ökar efterfrågan på CHANCER-tokens, både under projektets pre-sale och vidare. Detta skapar en positiv feedback-loop som kan driva en grym prisutveckling.

Den planerade övergången till en DAO bidrar ytterligare till CHANCER:s fina värdeerbjudande, eftersom tokeninnehavare i en DAO har rösträtt som är proportionell mot deras tokeninnehav. Detta gör att de kan föreslå och rösta om ändringar av plattformen.

Med tanke på den höga tillväxtpotentialen och makten den erbjuder sina användare, är det inte svårt att se varför CHANCER kan få stor uppmärksamhet från storinvesterare. Dessutom erbjuder Chancers pre-sale en tidig möjlighet att investera i detta spännande projekt innan det blir mer allmänt känt. Dess pre-sale består av 12 steg, vart och ett med successivt högre priser, så en tidig investering innebär att man kan fånga CHANCER-tokens till otroligt låga priser kontra deras framtida värde.

Kommer storinvesterare att driva upp priset på CHANCER?

När den globala kryptomarknaden fortsätter sin resa in i mainstream, har Chancer redan dragit till sig stort intresse från smarta investerare. Som ett nytt projekt som kan skaka om branschens status quo, börjar det locka uppmärksamhet från varje hörn av blockkedjevärlden. När Chancers pre-sale nu drar igång frågar sig många: hur lång tid tar det innan storinvesterarna som letar efter den bästa nya krypton att köpa satsar stort på denna banbrytande plattform?

För storinvesterare kan Chancers pre-sale mycket väl vara nästa stora möjlighet, och plattformens innovativa inställning till betting, kombinerat med dess fokus på decentralisering och användarmakt, skiljer den åt inom kryptovärlden. Allt som allt kan man säga att det blir spännande att följa utvecklingen framöver!

Du kan delta i CHANCER:s pre-sale här.