Wall Street Memes vs. Shiba Memu: Jämförelse av projektens pre-sales får fram en klar vinnare

6uAtGXNzVrF8vSNmRXbRKtbIum6SFq2DwvPHKnG4LWw3jHV6z69q2Q7hxshCeme3ZU6Md2ayQkvYbYIJ2xFgVE5Hirrqq5L9iFSVrZRq7N4iwr

Meme-mynt har ökat rejält de senaste året, då marknadens värde har skjutit i höjden från noll i början av 2020 till över 20 miljarder dollar i början av 2022. Under den tidigare tjurmarknaden var Shiba Inu och Dogecoin i förarsätet, men på senare tid har nya spännande meme-mynt utvecklats. Ett annat Shiba Inu-inspirerat mynt, Shiba Memu, sticker ut med sin unika blandning av AI och blockkedjeteknik, vilket gör att andra nya konkurrenter som Wall Street Memes känns lite svaga.

Shiba Memu: Den starkast lysande stjärnan på meme-mynthimlen

Bland alla de meme-mynt som finns idag skiner Shiba Memu starkast. Dess blandning av stor användning, AI-förbättrad marknadsföring och attraktiv tokenomik tar den förbi konkurrenterna, inklusive Wall Street Memes.

Vad är Shiba Memu och hur fungerar projektet?

Shiba Memu (SHMU) skiljer sig från ett klassiskt meme-mynt. Denna häftiga ERC-20-token är konstruerad med en AI-driven marknadsföringsmekanism som driver dess framgång. Till skillnad från många meme-mynt som enbart lever på hajp, har Shiba Memu en inneboende användbarhet inom sin plattform. Det här är inte bara ett mynt – det är riktigt fantastiskt vad gäller användbarhet, mycket tack vare att det är något av ett kraftverk när det kommer till marknadsföring.

Genom AI-drivna NLP-algoritmer (natural language processing / naturlig språkbehandling) analyserar Shiba Memu sociala medier, forum och andra onlinecommunities, för att identifiera diskussioner och ämnen som är relevanta för dess mål. Den använder sedan dessa data för att skapa riktade marknadsföringskampanjer och engagera sig med potentiella investerare. Projektet lyckas marknadsföra sig själv på ett sätt som och saknar motstycke i meme-myntsfären.

Krypton har också en interaktiv AI-baserad instrumentpanel som är en riktig njutning för alla användare. Där får de bland annat realtidsuppdateringar om marknadsföringsaktiviteter. Funktioner inkluderar innehållsskapande, att göra reklam för sig själv och till och med justering av strategier baserat på dataanalys, vilket säkerställer en engagerad community.

Det häftiga slutar dock inte där. Shiba Memu har som sagt en unik tokenomik som innebär en daglig prishöjning under sin åtta veckors pre-sale. Varje dag ökar priset med ett fast belopp på $0.000225, vilket stimulerar en känsla av brådska och FOMO bland potentiella investerare.

Till exempel, på dag sju, ser priset en betydande ökning med 12.13 %. På dag 60 kommer priset att vara $0.0244, vilket innebär en enorm ökning med 119.33 % från starten. Detta är inget man vill missa!

Vad är Wall Street Memes?

Wall Street Memes är en offensiv rörelse som symboliserar småsparares trots mot den traditionella finansmarknadens jättar. Projektet kom ur den ökända GameStop-sagan 2021, där “killen på gatan” tog sig an Wall Street och förevigade den andan till en ERC-20-token på Ethereums blockkedja.

Denna token, som heter WSM, symboliserar transformationen av Gordon Gekkos ökända mantra ”girighet är bra”, eftersom det ger vanliga människor möjlighet att dra nytta av meme-mynt.

Det finns ett maximalt utbud på två miljarder tokens, och tanken är att Wall Street Memes ska stå sig starkt mot Wall Streets kontrollerade monopol på finansmarknaderna. Det är inte bara en token, det är en symbol för en av kryptos största communities med stort socialt engagemang.

WSM-token syftar till att stötta rörelsens trogna anhängare, då den fungerar som ett digitalt bevis på folkets makt i den finansiella sfären. Wall Street Memes symboliserar att girighet, när den kanaliseras mot rätt sak, kan vara mycket bra.

Hur ser prisprognoserna för båda mynten ut?

Prisprognoserna för både Wall Street Memes och Shiba Memu förblir spekulativa. Men med tanke på Shiba Memu:s tekniska skärpa och unika tokenomik kan man inte låta bli att känna sig mer optimistisk om dess framtid.

Den dagliga prishöjningsmodellen som implementeras under Shiba Memus pre-sale är riktigt spännande, vilket uppmuntrar tidiga investerare att hoppa på tåget så tidigt som möjligt för betydande potentiella vinster. Denna funktion, i kombination med dess robusta AI-drivna funktioner för självmarknadsföring, målar upp en ljus framtid för Shiba Memu, och kastar en skugga över potentialen hos Wall Street Memes.

Även om ingen säkert kan avgöra det riktiga framtida värdet för något av meme-mynten, kan man titta på andra exempel för att få ett hum. Man kan exempelvis säga att ett annat hundbaserat meme-mynt, Dogecoin, hade börsvärde på 75 miljarder dollar på sin topp. När institutionella pengar börjar rulla in kan saker verkligen börja hända. Så, vi förväntar oss stora grejer när det gäller marknadsvärden för meme-mynt.

Med det sagt så visar även vid konservativa uppskattningar från marknadsexperter att priser i intervallet $0.3 till $0.5 för Shiba Memu i slutet av 2024, och in mot 2025 är möjligt. Denna prisnivå skulle innebära enormt mycket för Shiba Memu och dess investerare.

Slutsats

På den konkurrensutsatta marknaden för digitala valutor, där meme-tokens spelar en framträdande roll, framstår Shiba Memu som en klar vinnare jämfört med Wall Street Memes. Med en unik blandning av blockkedje- och AI-teknik driver Shiba Memu sina marknadsföringsstrategier, anpassar sig dynamiskt till marknadstrender och ger en, i princip, aldrig tidigare skådad lovande investeringsmöjlighet.

Medan Wall Street Memes har potential, gör ShibaMemus dagliga prishöjning, inneboende nytta, AI-förbättrade möjligheter och ett mycket lägre maximalt utbud att det är en vinnare. Och det bästa av allt är att även en konservativ prisprognos på $0.3 för Shiba Memu skulle innebära en otrolig avkastning på investeringen.

Du kan ta reda på mer om SHMU här.